Data e postimit: 2013-05-23 17:35:26
Lexime: 38980
TEMA:Teknologjia <armiku i emocioneve>
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: teknologjia
Autori: amarilda
Shkolla: servete maqi
Klasa: VIII
Qyteti: tirane
E-mail: endi1@hotmail.co.uk


Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre.
Shetitjet e femijve jan zevendesuar nga lojrat elektronike dhe ore te tera te shpenzuara ne dhomat e tyre mbyllur,takimet dhe festat me te afermit,miqt dhe shoqerin jan kthyer ne biseda ne rrjete sociale,email,sms dhe party deri ne oret e pare te mengjesit duke konsumuar alkol dhe duhan ku nuk vepron asnje lloj ligji.Njerzit jan te varur nga teknologjia ne cdo sekond dhe duket gati e pamundur qe te mbijetosh pa te sot,por nga ana tjeter duket sikur ajo nuk po lejon te mbizoteronjn ndjenjat njerzore dhe te brishta pasi cdo gje duekt kaq e trishte.
Shume kan filluar te pelqejn publicitetin qe ju behet ne gazetat e pafundme dhe nese ato nuk jan te verteta.Jetojm ne nje bot ku te gjith synojn famen dhe suksesin,duke harruar planifikimin familjar dhe duek jetuar me kaq pak ndjenja.Kemi harruar te urojm njerzit per ditelindje ,gezime dhe arritje te tjera ne jetene tyre.Sot askush nuk ka koh,edhe pse ka ne dispozicion kaq shum mjete teknologjike prap duket se njerzit nuk kan koh te duan,te rrin pran familjeve te tyre dhe ti japin rendesi botes shpirterore.
Mbase ju do te me kundershtoni duke mu kunderpergjigjur se sot keto fenomene ndodhin sps jetojm ne nje mjedis konkurencial por un do te doja tiu thoja se suksesi ne ejte nuk ka lidhje me te qenit nje organizator perfekt, nese flet gjuhe te ndryshme ose nese je atraktiv ose joatraktiv. Sukses do te thote se sa njerez buzeqeshin me ty. Se sa njerez te duan dhe kujdesen per ty. Se sa njerez admirojne sinqeritetin tend dhe thjeshtesine e shpirtit qe ke. Ka te beje me kujtimet qe ti le para se te vdisje.
Ka te beje me njerezit qe ti ndihmove ne situata te veshtira dhe cfare menyra perdore per te shmangur lendimin e personave qe ti doje. Ka lidhje me triumfet te cilat jane te perfshira ne enderat e tua.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota në të cilën jetojmë
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me gjithqka.Nje jete shum e veshtrir per te gjith njejrzit sepse tani ne kete koh nuk posedon mbeshtetja por posedojn vetem parate,ne kete kohe njerzit shiko...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...




Komentet e fundit!

Emri: adenajda
Email: delajdaallani@liva.com
Komenti: hahaha shume per te qeshur ( po bej shaka por eshte shume mire)...

Emri: zxvngdfjix
Email: sdsckoh@yahoo.com
Komenti: u kepute n b

Emri: Anna
Email: Anna.anna@ gmail.com
Komenti: Shumë bukur bravo

Emri: asli
Email: aslikocer@gmail.com
Komenti: Cok iyi. Ama dikkat.

Emri: Kristina
Email: markela.bozha@outlook.com
Komenti: sh.bukur

Emri: samuel
Email: semi@yahoo.com
Komenti: hajd mo,mir

Emri: raraafdsfd
Email: hahaha@zbavitu.com
Komenti:

Emri: raraafdsfd
Email: hahaha@zbavitu.com
Komenti:

Emri: ...
Email: xh@hotmail.com
Komenti: ...

Emri: lima
Email: limaim@email.com
Komenti: bravo shume bukur por kujdes drejtshkrimin


Emri: fjona
Email: fjona.durres@hotmail.com
Komenti: bkr

Emri: Ola
Email: olaola@live.com
Komenti: Sh nice por kujdes drejtshkrimin!

Emri: safhlaujd
Email: endripole@hotmail.com
Komenti: saefgkashefl

Emri: :P
Email: hehehehe@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: kesjan
Email: kejsi.kalemi@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: ermira
Email: ermirakolgeci@hotmail.com
Komenti: shum e mir

Emri: ermira
Email: ermirakolgeci@hottmail.com
Komenti: shum e mir ishte ese a

Emri: posi
Email: posi-posi@live.com
Komenti:

Emri: laur seidi
Email: Seidi_laura@live.con
Komenti: A ka mundesi me mor un kete ese per arsye se mesuesi mi ka zgjedhur mua te shkruaj ese

Emri: lona
Email: lona@live.net
Komenti: fatkecesisht eshte e vertete


Emri: qazfghjk,kdasdfghjklkjhfd
Email: dhbdkjhbdkjbd@dkhbdkhvd.com
Komenti: kdbkjbkjdbjkdbkjdbdjdbjdbdjkdbdkjbd

Emri: anna
Email: anna.anna@gmail.com
Komenti: Shuum bukur te lumte (kujdes me drejteshkrimin)

Emri: klajdi
Email: itsmeahmario@info.al
Komenti: e mos harroni qe dhe keto qe po lexoni po i shikoni ne nje mjet teknologjik qe quhet kompjuter

Emri: mario
Email: mario@live.it
Komenti:

Emri: ledi
Email: yeah_laddy@outlook.com
Komenti: bukur bukur . t drejt ke .

Emri: irdi
Email: irdixhiani@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur dhe eshte e vertete por kujdes anen drejtshkrimore

Emri: bamserash
Email: nela.mata48@yahoo.it
Komenti: Ke fjalor te pasur por le shume per te deshiruar per sa i perket anes drejtshkrimore .KUJDES!!!

Emri: idnis
Email: megi_muca@live.com
Komenti:

Emri: albana
Email: begaalbana@yahoo.com
Komenti: nuk ishte keq si ese por me shume gamime drejtshkrimore

Emri: dena
Email: adenaidaallani@live.com
Komenti: yll ,yll ,yll. bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com